Ny blogg

2014-05-17 // 22:23:09
 
Fick erbjundandet att börja blogga för Vionno, och jag har velat fram och tillbaka men har slutligen kommit fram till att jag ska ge det en chans. Trivs jätte bra här på blogg.se men det ska bli kul med något nytt. Kommer behålla denna blogg, så om jag inte trivs så har jag alltid denna att gå tillbaka till. Så numera hittar ni mig på sannas.vionno.se. Hoppas att ni följer med till min nya blogg!
 
sannas.vionno.se sannas.vionno.se sannas.vionno.se sannas.vionno.se
 
 
 
 

  0 kommentarer på "Ny blogg"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart