~ FEELINGS

2013-08-31 // 23:20:44

~ Så mycket känslor just nu. Har förlorat han som jag verkligen älskade.
Är så arg, ledsen men mest av allt så jävla besviken.
Vet inte hur jag ska hantera mina känslor just nu, ingen verkar förstå. ~
 
 
 

  2 kommentarer på "~ FEELINGS"

Postat av: ilze björk
Sanna du får gärna prata med med mig, jag vet att vi inte är så bra vänner längre. Men jag kommer alltid att bry mig om dig <3
Svar: Tack fina du! Saknar dig Ilze! Kram! <3
Sanna Johansson
2013-08-31, 23:35:24
URL: http://bjorkilze.blogg.se/
Postat av: maja
jag finns om du behöver prata, det är bara att kika, eller sno mitt nummer av Gustav ;)
2013-09-01, 01:07:25

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart