lazy saturday

2014-05-10 // 12:08:47
 
 
Har inte ätit gröt på flera år känns det som, men så gott det var. Mamma gjorde alltid havregrynsgröt till mig och mina syskon när vi var yngre och tillsist tröttnade vi på det och åt inte det på flera år. Men idag fick jag för mig att koka gröt och seriously, dog matdöden. Så gott! Toppade med mitt nya PB2, det är ett nästintill kalori, kolhydrat och fett fritt jordnötssmör. Åh, vill koka en portion till, längtar nästan till frukosten imorgon. Men innan dess ska jag idag ut på lite äventyr, mer om det kommer kanske senare. Ha det bra!

  0 kommentarer på "lazy saturday"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart