kan ju alltid drömma

2014-05-09 // 22:31:33
drömmer mig bort & vill vakna upp som 18 med denna goding på handleden / typiskt selfie / dagens leverans som låg & väntade på mig så snällt i brevlådan när jag kom hem
 
Vilken härlig fredag, började segt men slutade som bäst. Hade noll energi imorse och var på väg hem flera gånger ifrån skolan, men jag fightade mig igenom skoldagen vilket jag är väldigt tacksam att jag gjorde nu i efterhand. Hade en sådan grymt kul biologi lektion, har nog alldrig varit så aktiv på en lektion förut, min hand var i luften hela tiden. Mitt ämne det där. Avslutade skoldagen med en musiklektion med rep inför våran klasskonsert som äger rum på torsdag nästa vecka. Efter musiklektionen begav jag mig till stadsbussen där det blev heta diskussioner med några klasskompisar, haha de andra på bussen måste trott att vi var helt dumma i huvudet. Men underhållning fick dem iallafall kan jag lova. Hoppade på bussen hem tillsammans med Nora, helt sjukt hur skön den bruden är. Har alltid kul tillsammans med henne, garvar så att jag håller på att kissa på mig varenda gång. Har efter det mellanlandat hemma hos mamma och packat min väska för en weekend hemma hos pappa. Byee!

  0 kommentarer på "kan ju alltid drömma"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart