grått & trist

2014-05-08 // 20:48:36
 
 
Vart tog solen och värmen vägen? Känns som att vi är tillbaka i oktober igen. Jag som var inställd på shorts, kjol och klänning. Sverige är ju bara för härligt, eller hur? Är det bara jag eller påverkar inte vädret erat humör? Jag blir verkligen jätte deppig nu när det är mulet, grått och tråkigt utanför fönstret. Känns hopplöst att överhuvudtaget kliva ur sängen på morgonen. Vill helst stanna hemma och spendera dagarna framför någon bra serie eller film. Men kan glädjas åt att nästa månad är juni, hur bra?
 
 
 
 

  2 kommentarer på "grått & trist"

Postat av: Simon G
Vacker bild! Håller med till en början blir man lite deppig, men det gäller att försöka komma över det och försöka hitta något roligt i det gråa trista också. :)
2014-05-08, 21:31:13
URL: http://simonpixel.webblogg.se
Postat av: Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf
Fin bild!
2014-05-08, 22:10:19
URL: http://beattriicee.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart