då ska det finnas tid att känna fritt

2014-05-10 // 23:07:25
"Vem vill du spela när du lagt alla kort
hur vill du leva när tiden går för fort
du vill att jag ska känna
för något som aldrig känts som mitt
men ska jag känna
då ska det finnas tid att känna fritt "

Mellisa Horn - Falla fritt
 ---------
Är så himla trött ikväll, vädret har inte varit så uppiggande de senaste dagarna, grått och mulet. Vart tog våren vägen?  Give me some sun! Sitter bänkad framför ett ljudlöst ESC just nu, har Mellisa i lurarna istället. Ska strax lägga mig och sova, men först ska jag dricka upp mitt kvälls te. Imorgon ska jag upp tidigt och köra cardio på gymmet. Sedan bär det av mot en dag i huvudstaden.

  1 kommentarer på "då ska det finnas tid att känna fritt"

Postat av: e
så fin blogg!
2014-05-10, 23:52:15
URL: http://niles.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart