Var är vi nu?

2014-06-18 // 21:07:10
 
Som alltid flyr jag till musiken
Den enda plats där jag är jag
En plats med enkla raka regler
Där de stora drömmarna är lag

Okej, ni som inte lyssnat på Kents album måste göra det nu genom att klicka här! Har lyssnat på det sedan det kom ut och har fortfarande inte tröttnat, det är rent av omöjligt helt enkelt! Är så avundsjuk på de som var på Kent fest häromdagen, vill bara lägga mig ned och gråta. Men jag har ingen i min närhet som lyssnar på Kent så det blev helt enkelt inte av, vilket jag kommer ångra för all framtid.
 

  0 kommentarer på "Var är vi nu?"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart