Johnny Bulls

2014-06-05 // 15:16:17
 
 
Har fått ännu ett tillskott i min lilla sko familj, eller den är inte så liten längre. Har blivit helt tokig i skor på sista tiden, mamma är helt galen på mig. Men jag tycker att det är så kul med skor, de kan piffa upp hela outfiten. Denna gången fick de bli ett par bruna Johnny Bulls. Har suktat efter ett par ett bra dag och förra veckan slog jag till. För 400 kronor på blocket slog jag till. 

  1 kommentarer på "Johnny Bulls"

Postat av: leavanny.blogg.se
Så snygga!
2014-06-05, 15:27:14
URL: http://leavanny.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart