från tresiffrigt till nutid

2014-06-14 // 21:04:11
 
Men hoppsan, vad hände? Helt plötsligt blev det sommarlov och jag är alltså ledig cirkus två hela månader. Dagarna som nyss var tresiffriga fram till sommarlovet blev helt plötsligt färre, och nu sitter jag här med hela sommaren framför mig. Hur härligt? Åh, blir så glad i hela kroppen av bara tanken på hur bra sommaren kommer att bli. Ska försöka ragga någon kul typ som som kanske vill dela en picknick med mig imorgon kväll, vore ju inte helt fel det. Fick precis världens cravings på jordgubbar och Loka, please give me!

  1 kommentarer på "från tresiffrigt till nutid"

Postat av: Tilde Lytholm
Ja visst blir man glad över att det äntligen är sommar. Jättefin blogg & bilder verkligen! :)
Svar: Ja, så härligt!Men va glad jag blir, detsamma! :)
Sanna Johansson
2014-06-14, 22:14:17
URL: http://Nattstad.se/tildelytholm

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart