en simpel outfit

2014-06-02 // 21:27:38
 
 
Såhär har jag gått klädd idag, vanliga short och en snygg t-shirt. Inget speciellt med det, men attans va snyggt! Det tycker jag iallafall. 
 
Drog ner på stan efter skolan idag och inhandlade lite nya saker. Bland annat en långklänning som är så himla fin. Ska visa er den snarast. Hittade också världens finaste blus inne på Indiska, har aldrig handlat där förut men det ska jag ändra på nu. Fanns så mycket fint där inne som föll mig i smaken. Efter att ha kastat ur mig på tok för mycket pengar begav jag mig mot gymmet, denna gång för ett ben och rump pass. Testade en hel del nya saker idag, bland annat cable kickbacks, brände som attan! Slog också mitt personbästa i benpress idag, så grymt! Älskar när man märker resultat, blir så peppad utav det och får ännu mer motivation till att fortsätta. Klev ur gymmet svettig som en, ja som vadå? Droppade om mig kändes det som, haha! Åkte hem och käkade middag och ska nu gå och lägga mig. Ska kliva upp redan vid halv sex imorgon, har haft turen att få en tandläkartid redan vid halv åtta imorgon. Så behöver få sova ut några timmar. Natti!

  0 kommentarer på "en simpel outfit"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart