bli som gatorna, våren och vintern, de som går runt tills dom försvinner.

2014-06-06 // 22:35:11
 
 Vilken härlig dag, sol och över 20 plusgrader hela förmiddagen och eftermiddagen. Har suttit ute i solen hela dagen, käkat vattenmelon, lyssnat på podcast och gosat med lillasyster. Avslutade denna dag med att spontan köpa en kjol, gah super snygg var den! Lööve it. Gav också brorsans skateboard en chans ikväll, kom en halvmeter innan jag bokstavligen stod och gallskrek rätt ut. Kan så här i efterhand konstatera att rullande föremål inte är min grej. Bye, see ya tomorrow!

  0 kommentarer på "bli som gatorna, våren och vintern, de som går runt tills dom försvinner."


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart