9 Juni

2014-06-09 // 21:46:40
 
Åh, är så himla trött i benen efter idag. Struntade i gymmet idag då det enligt mig är alldeles för fint väder ute för att vara inne på ett gym. Istället hoppade jag och mamma på cyklarna och tog världens runda som tillslut blev en och en halv mil. Vi stannade till vid en sjö mitt ute i skogen och åt vattenmelon, skulle badat men det var iskallt i vattnet så det får vänta. Cyklade hem, fixade kycklingsallad som vi sedan åt i solen. Efter middagen hoppade vi in i bilen och åkte ut i skogen som slutade med två kilometer skogspromenad. Så ni kan ju gissa hur mina ben känner sig nu efteråt, helt slut. Ångrar inte ett dugg att jag ställde in gymmet idag, tänk vad sol jag fått på mig idag och inte nog med det, motion har jag fått. Imorgon har jag lite sovmorgon så jag behöver för en gångs skull inte stressa till sängs. Kram!

  2 kommentarer på "9 Juni"

Postat av: Klara
Måste bara få säga att ljuset i dina bilder är sååå fint!!
Svar: Åh, tack så jätte jätte mycket fina du, blir så glad! :)
Sanna Johansson
2014-06-09, 23:21:33
URL: http://marklundklara.blogg.se
Postat av: Annika
Så fin bild! :)
2014-06-10, 17:37:45
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart