3 juni

2014-06-03 // 19:54:53
 
Är så himla trött och sliten, jag sover så dåligt nu när det är ljusare på kvällarna. Det blir en aning utmanade för min kropp då jag är tvungen att stiga upp ur sängen klockan fem i sex varje morgon. Men kan glädja mig åt att om tio dagar, varav en skoldag är det sommarlov. Annars så har dagen varit seg, men har haft så kul ändå. Började med besök hos tandläkaren redan vid halv åtta imorse, begav mig sedan mot Culturum där vi musikklasser håller på och repar inför våran sista konsert som musikklasser. Så idag och imorgon kommer dagen spenderas på scen och på kvällen är det dags för konsert inför publik. Kommer bli så kul men på samma gång väldigt sorgligt då vi vet att detta är våran sista konsert. Men får njuta för stunden och göra det bästa utav det!

  0 kommentarer på "3 juni"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart