te tisdag

2014-07-29 // 23:50:09
 
 
Jag vet att det är alldeles för sent för att blogga nu men jag struntar i det just nu. Idag vaknade jag vid klockan nio och jag var vrålhungrig. Så jag skulle lite diskret försöka mig på att göra min frukost under tystnad då mamma som jobbat natt låg och sov. Så jag kom på den genialiska idén att ta med mig hela smoothie mixern in i tvättstugan och mixa ihop allt där. ( våran mixer låter som en bilmotor) Allt gick bra, iallafall nästan.. Efter ett tag gick proppen och jag som är så teknisk fattade ju noll. Men fick tillsist fart på systemet igen. Så jag fick tillslut min kära lilla smoothie till frulle, och självklart en kopp te. Väldigt passande så här i värmen. Efter frukost hoppade vi in i vår bil och satte språng mot sjön. Asså ni anar inte hur skönt det var att få svalka av sig. Trodde att det skulle fräsa om mig när jag hoppade i vattnet, ni vet så som det låter när man häller i kallt vatten i en varm kastrull typ. Så het var jag! Sedan har jag inte gjort så mycket annat. Eller jo, jag följde med mamma och hjälpte henne att städa lite på hennes jobb. Mamma dammsög och jag moppade golvet, team work så det heter duga! Men nu ska jag lägga huvudet på kudden och få några timmars skönhetssömn. Godnatt!

  0 kommentarer på "te tisdag"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart