rainy days

2014-07-30 // 22:42:00
 
Vilket tråkväder det blev idag, jag märker verkligen hur bortskämd man blir efter flera soliga och varma dagar. Planerna var att vi skulle iväg och bada på eftermiddagen men då drev världens åsk och regnväder in över metropolen. Men vi hade tur för att lika snabbt som det kom var det över. Så Oscar och hans familj följde med oss till badet. Dock satt jag och Oscar kvar på land och snackade då vädret fortfarande var ostadigt, men lika trevligt var det. 
 
Ligger nu i min nybäddade säng, lyssnar på Lana och låter alla känslor ta över. Går runt och känner mig som ett stort frågetecken, fattar noll och är så osäker på allt. Men sådana kvällar behövs också för att sedan kliva ur sängen imorgon bitti med ett stort leende och en känsla utav styrka som aldrig förr. Puss!

  0 kommentarer på "rainy days"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart