Jordgubbsplock

2014-07-12 // 22:02:19
 Image and video hosting by TinyPic
 Idag har jag förätit mig på jordgubbar, seriöst jag måste ha ätit minst två liter. Kommer inte vilja se jordgubbar på ett bra tag. 
 
Mötte upp familjen Rosman för att plocka jordgubbar på ett sådantdär självplock i Björkvik. Super mysigt ställe med massor olika sorters jordgubbar. Fick ihop flera liter jordgubbar och lika mycket hamnade i min mage, haha! Oscar följde sedan med mig hem och vi snackade, skrattade åt i princip allt, spelade gitarr och hade krig med parfym. Fråga inte om det sist nämnda.. Kul hade vi iallafall. Nu är jag så jäkla trött att jag snart somnar, så strax vankas sängen. Natti!

  0 kommentarer på "Jordgubbsplock"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart