22.02

2014-07-09 // 22:02:37
 
Okej, värmen idag asså hmm. Jag vet att man inte ska klaga, men det är så svårt att låta bli. Har bokstavligen lökat sönder idag, känner mig skit ofräch haha. Hoppas på att jag fått lite brunare hy efter denna soliga dag. Annars då? Jo kom precis hem från hamnen här i Nypan. Det var någon bilträff ikväll som vi följde med pappa på. Brorsan och jag tröttnade rätt snabbt så vi satte oss vid vattnet och snackade innan vi drog vidare på jakt efter Aloe vera drycken. Sökte oss igenom tre butiker innan vi slutligen fann den. Lycka! Helt klart det godaste som finns, ni måste smaka!

  0 kommentarer på "22.02"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart