onsdag

2014-08-13 // 22:32:43
 Himlen var så himla häftig ikväll så jag var tvungen att ta några kort.
 
Har skaffat sommarjobb i form av flyttstädning åt grannen. Så idag har jag arbetat från klockan elva till alldeles nyss. Alltså ni anar inte vilket jobb det är att städa ett helt hus, har nog aldrig jobbat så här effektivt förut. Men det lönar sig och jag hann klart med hela övervåningen idag. Så nu har jag nedrevåningen kvar. 
Men nu sitter jag i soffan i min nya stora myströja framför någon kriminalare som mamma valt ut. 
 
 
 

  0 kommentarer på "onsdag"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart