summerfruits

2014-04-21 // 21:16:20
 
 
Bockade av ett första passet för denna vecka som idag bestod utav mest mage men också 35 minuter cardio. Åh vad jag älskar den där brännande känslan i magen när magmusklerna får jobba. Åkte sedan och handlade hem lite nyttigheter. Fick med mig två paket med jordgubbar hem, hur passande var inte det en varm dag som denna? Gott var det iallafall! Grillade också för andra gången i år, idag blev det kyckling med grönsaker. Måste vara bland det bästa med sommaren, alla dessa grillkvällar. Hoppas på en lika varm och solig dag imorgon! Aja, ska lägga mig och läsa och sedan sova nu. Godnatt!
 

  0 kommentarer på "summerfruits"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart