sextiofem minuter cardio

2014-04-23 // 22:00:11
 
Så himla trött i hela kroppen nu efter fyra dagar på gymmet, förtjänar verkligen vila nu. Har träningsvärk i hela kroppen så kan knappt sitta, ligga eller gå. Men det är ju tecken på att jag gjort bra ifrån mig. Idag körde jag 65 minuter cardio och avslutade med några övningar för ryggen, men jag var så trött att jag bara orkade köra rygg i 30 minuter. Var tvungen att lyssna på min kropp för en gångs skull. Drog hem och fixade i ordning middag, som idag bestod utav kyckling, wokgrönsaker, sallad, bulgur och  en halv avakado. Super gott och super enkelt att laga. Har sedan dess tagit det lungt och ska nu lägga mig ner och försöka skriva lite på min krönika som jag håller på med på svenskan i skolan. Hoppas ni sover gott inatt!

  1 kommentarer på "sextiofem minuter cardio"

Postat av: Anonym
Hur kan du gymma? Det är ju åldersgränser överallt :(
2014-04-24, 19:18:41

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart