Hallon & ananas smoothie

2014-04-21 // 12:35:25
 
Laddar upp inför gymmet med en ananas och hallon smoothie, asså jag lever för smoothies just nu. Har infört en ny diet, smoothie dieten. Smoothie till frukost, smoothie till mellanmål, smoothie till lunch, smoothie till allt. Haha nedå, men det är ju så enkelt att göra och så gott. Tänkte dela med mig av min super smoothie:
 
Hallon & Ananas smoothie:
Massor frusna hallon
En ananas skiva
1/2 dl vatten
1/2 - 1 skopa proteinpulver, jag kör med strawberry white chocolate från fitnessguru
Eventuellt lite yoghurt eller kvarg för tjockare konsistens.
Sedan är det bara att mixa ihop allt med en mixer, toppa sedan som du vill. Jag toppade min med ananas och musli. Njut!
 

  0 kommentarer på "Hallon & ananas smoothie"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart