stress

2014-06-04 // 16:21:22
 
Efter rep i fyra timmar och sedan genrep på två timmar är jag äntligen hemma. Bröt ihop och grät som ett litet barn när jag kom upp till mitt rum helt utan anledning, haha. Kanske utav utmattning, har haft det så stressigt den senaste tiden i skolan med flera prov som jag lyckats skjuta framför mig, och nu konsert och rep i flera timmar inför det. Blir kanske lite för mycket för min kropp. Har världens tryck över bröstet som kommer titt som tätt och har fått världens stress mage, så det ska bli skönt med sommarlov om en vecka. Nu ska jag lägga mig och vila i en halvtimme, sedan ska jag hoppa på bussen in till stan igen för den stora konserten ikväll. 

  0 kommentarer på "stress"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart