1 juni

2014-06-01 // 21:22:04
 
Första juni idag, nu är det sommar på riktigt. Perfekt start på sommaren blev det också, bloppis, sol och värme. Känns verkligen att det är sommar påväg. Har så mycket roligheter att se fram emot nu i sommar. Haha märker ni hur glad jag är? Finns inget bättre än sommar, ni som tycker något annat är inte välkomna att läsa min blogg.. Haha ne skojade bara. Kram!

  1 kommentarer på "1 juni"

Postat av: lina♥
ÅH vad himla snygg och cool outfit! :)
2014-06-15, 20:54:16
URL: http://nattstad.se/llinajohansson

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart