det var längesedan

2014-07-28 // 21:02:09
Vanlig hederlig selfie men utan händer. Say whaat?? Hittade en app med timer, dagens bästa! Fick även hem kransen som jag har på huvudet från ebay. Tror att jag fick ge 5 spänn för den, kap!
 
Tog en sväng förbi hamnen med brorsan och mamma. Satt vid vattnet och njöt av solen.
 
Åkte förbi matextra och hittade en ananas för 10 riksdaler. Snacka om ointressant, men who cares?
 
Sitter nu på altanen och snickelisnackar med Zlatan samtidigt som vi käkar sallad à la syskonen Johansson. Inte ofta det händer så man får verkligen ta vara på de stunderna tillsammans med lill brorsan.

  0 kommentarer på "det var längesedan"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart