underbart

2014-04-20 // 22:46:22
 
Har haft en sådan fin påsk, fått så många bra påskägg och umgåtts med fina släktingar. Är så tacksam att jag har så många fina människor i min närhet. Är inte påsken en av de mysigaste högtiderna på året? Ett stort plus är ju vädret, hur underbart har inte det varit under helgen. Sprang runt barbent hela dagen idag. Var imorse iväg på gospel gudstjänst, inte det roligaste jag gjort men så mycket roligare än alla andra gudstjänster jag varit på, denna gången var det musik och det piggade ju upp en del för mig som är en "musik tönt". Åkte sedan upp till mormor och fick påskmiddag och fick leta påskägg. Blev så glad när jag öppnade påskäggen och fick syn på 3 olika mörkchoklad kakor, jag som älskar mörkchoklad! Så det ska jag snaska på när jag har min nästa cheat day. Till skillnad från alla andra år då vi firat påsk så har jag inte käkat en enda liten godisbit under denna påsk, känns lite konstigt. Jag önskar så att jag vågade unna mig någon gång, men det får ta sin lilla tid.
 
 
Efter middagen tog vi bilarna till Kvarsebo och gick en liten runda kring vattnet, det var så fint där! När jag kom hem fixade jag i ordning en smoothie med hallon, mango och ananas i. Rena drömmen vart det! Kommer leva på den ett tag nu haha! Slängde också ihop en deg och bakade lite matbröd, det som smoothien blev också super gott! Men nu ska jag lägga mig i sängen för imorgon väntar ett pass på gymmet, sov så gott!

  0 kommentarer på "underbart"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart