sprudlande glad

2014-04-22 // 21:46:27
 
Har haft en så grym dag idag, har kännt någon konstig glädje hela dagen. Är så jäklarns stolt över mig själv, idag gjorde jag något som jag fruktat under en sådan lång tid. Jag samlade mod och vann över hjärnspökena idag. Jobbigt var det men jag är så stolt över att jag klarade det. Efter det rullade hela skoldagen på som vanligt, fick så mycket gjort och det känns som att jag är på fötter igen. Efter skolan drog jag till gymmet med en celcius i handen och körde ben och rumpa. Svettig och med darriga ben begav jag mig efteråt hem och käkade middag bestående av grillad kyckling filé med grönsaker och keso. Gjorde också ett försök att baka hemmagjorda proteinbars, men det blev inte speciellt lyckat om vi säger så.. haha åh jag lyckas aldrig. 

  0 kommentarer på "sprudlande glad"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart