När allt inte blir som man tänkt sig

2014-06-19 // 18:35:45
 
Skulle iväg till gymmet tidigare idag men när jag skulle cykla till bussen så haglade det ute och jag hade inte så stor lust att hoppa på cykeln i det vädret. Ville dessutom inte riskera att inte få komma på bussen då jag kanske skulle vara för blöt, har hänt en gång tidigare att jag inte fick gå på för att jag var dyngsur. Så jag stannade hemma och körde några övningar för magen hemma istället. Får försöka hinna med gymmet på söndag istället. Inte nog med att mina planer inte blev som de skulle så gick mitt objektiv sönder idag och om tre dagar sitter jag på flyget till Budapest och då vore det ju en fördel om man hade med sig kameran. Perfekt tajming, nu när alla butiker har stängt också pågrund utav midsommar. Har sådan panik just nu, köper jag ett nytt objektiv har jag inga pengar till i sommar. Jag som har sparat i flera månader. Åh börjar snart gråta, så arg och ledsen jag blir. Aja hoppas ni haft bättre tur idag!
 
 
 
 

  1 kommentarer på "När allt inte blir som man tänkt sig"

Postat av: Sara - träning och hälsa
Usch vilken tråkig dag :( hatar att sådant alltid händer precis innan man ska åka >.< dagen innan jag åkte till Estland sist dog min bankdosa så kunde inte föra över de pengar jag sparat inför resan. Dagen efter var en röd dag eller något så skulle inte kunna fixa det på banken innan jag åkte. Hade därför minimalt med pengar men fick låna från mamma tills jag kom hem. Så åker jag iväg - glad för att det löste sig mer pengarna. Första dagen går allt utmärkt. Dag två la chipet i kortet av, det var utslitet och eftersom kortet hade chip kunde jag inte dra det i maskinen (världens sämsta uppfinning, varför inte bara tillåta båda sättet när det finns både chip och remsa avsedd för att man ska kunna dra kortet?). På båten kan de dock dra kortet. Men då visar det sig såklart att det kortet jag använder behöver internetuppkoppling för att användas vilket de inte hade på båten. Så fick inget köpt på taxfree heller "/
2014-06-19, 18:45:29
URL: http://nolongerironic.shapemeup.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart