Glad midsommar

2014-06-20 // 22:30:53
Hej på er! Hoppas att ni haft en super bra midsommar trots att det inte varit speciellt varmt och soligt. Jag har inte haft de där speciella midsommar känslorna som jag fått tidigare år. Men det beror nog på att dagen inte startade något vidare. Skulle iväg till Netonnet och köpa nytt objektiv då det jag har nu gått sönder. Men när jag skulle ta av objektivet från kameran så satt hela objektivet fast på kameran, det satt verkligen fast. Sedan visade det sig att kameran också var trasig, hela spegelhuset var trasigt. Så nu sitter jag här utan kamera och objektiv och på måndag flyger jag till Budapest och det vore ju inte helt fel att ha en kamera med sig. Så ja efter en miljon tårar och lite jordgubbar så sitter jag i soffan och letar ny kamera. 

  4 kommentarer på "Glad midsommar"

Postat av: Anonym
Köp och köp
2014-06-21, 15:15:45
Postat av: Flisan
Gott med jordgubbar :D
2014-06-22, 13:53:52
URL: http://fflisan.blogg.se
Postat av: Emilija Romaite - Träning&Hälsa
Åh jordgubbar *Hjärtögon*
Hoppas att du hittar en ny kamera :)

sv: är så taggad, tack så mycket! :)
2014-06-23, 00:02:37
URL: http://RRomaites.blogg.se
Postat av: Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf
Sv: Tusen tack det värmer! :)
Hoppas allt är bra med dig!
2014-06-23, 22:32:13
URL: http://beattriicee.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart