bloppis fynd

2014-06-01 // 17:34:28
 
Kom nyligen hem från en toppen dag i Stockholm. Var på Kenzas, Angelica Blicks och några andra bloggares bloppis. Hittade en hel del, är så himla nöjd! Inte varje dag man får strosa runt i Kenzas kläder licksom. Har haft så jäkla kul. Steg upp vid klockan sex imorse, fixade mig och åt frukost. Hoppade sedan in i bilen tillsammans med pappa mot Stockholm. Efter att ha yrat runt där uppe mitt i smeten kom vi slutligen fram till bloppisen. Satte mig och köade i två och en halv timma för att sedan gå loss bland kläderna. Lätt värt de två timmarna utanför i kön. Satt ändå väldigt bra till i kön, kom in på andra insläppet. Tycker synd om pappa som fick sitta och vänta på mig när jag sprang runt och roade mig, haha! 

  3 kommentarer på "bloppis fynd"

Postat av: Aina Strand
Kul att hitta lite fynd :)
2014-06-01, 17:43:02
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Anonym
Vilken snäll pappa du har!
2014-06-01, 20:20:29
Postat av: Sös
Åååh vad kul! Jättemycket fina saker :)
2014-06-03, 21:46:06
URL: http://www.grytlis.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart