The fault in our stars

2014-07-07 // 22:31:56
Dagen har spenderats tillsammans med Wilma. Tog bussen ut till henne vid elva i förmiddags, satte oss och kollade på senaste pll avsnittet och snackade på om allt och lite till. Hoppade sedan på bussen hem till mig och jag satte igång med att laga lunch på direkten. Fixade proteinpannkakor och Wilma tyckte inte att det såg så speciellt nice ut, haha! Men det blev så gott! Sedan umgicks vi lite med brorsan, ja ni ser ju på bilderna vad vi sysslade med, haha.. Gick sedan till bussen där Ellen redan satt och vi tre tog bussen in mot stan. Strosade runt i några butiker och jag fick med mig ett linne från rean hem. Bilder kommer kanske om ni har tur. Vid fem drog vi oss mot bion för att hämta ut våra biljetter till filmen och köpte dricka. Vid sex började filmen och vi alla tre hade så höga förväntningar på filmen, och jag kan lova att den levde upp till de förväntiningarna. Har nog aldrig gråtit så mycket till en film. Den var så fin och man kunde verkligen leva sig in i filmen och känna deras känslor. Asså allt var så himla fint, handlingen, musiken, budskapet. Verkligen allt var såå fint! Helt otroligt hur de fick till så många olika känslor i en och samma film, ena stunden satt jag licksom och skrattade, andra stunden satt jag och log mitt största leende till en fin kärleksscen, men största delen utav filmen rann tårarna LÄS: ( forsade). Satt och snyftade som en liten bebis på slutet av filmen. Finner inga mer ord som kan beskrva hur fin filmen var. Men alla ni som inte sett den än, gör det säger jag bara! Puss o hej leverpastej!?

  0 kommentarer på "The fault in our stars"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart