Första doppet för i år

2014-07-06 // 23:49:29
Vid klockan elva i förmiddags kom Tora och hämtade upp mig, sedan begav vi oss mot badet. Vädret var lite halvdant när vi åkte, men lagom till vi kom dit så sprack det upp och blev sol. Vi badade i det enligt mig iskalla vattnet, solade, satt och pratade på bryggan och käkade sallad. Försökte oss på att spela kort också, men korten flög åt alla håll så det blev inte speciellt lyckat. Gungat och planerat inför klassträff på torsdag hann vi också med. Blev hämtade vid klockan fyra och hoppade in i pappas bil som gick mot Strandstuviken där ett par vänner har sin husvagn. Där spenderades resten av eftermiddag och kväll, tillsammans med härliga människor. Nu ligger jag nedbäddad under tre filtar på våran altan, sover ute inatt då det är så varmt i mitt rum. Myggbiten och solbränd om kinderna ska jag nu lägga huvudet på kudden och sova. Imorgon vankas en dag tillsammans med Wilma och på kvällen bio. Vi ska se The fault in our stars. Jag kommer få vätskebrist pågrund utav att jag kommer gråta så mycket, skämtåsido. Nej men har velat sett den sedan jag läste boken och nu är det äntligen dags. Godnatt!
 
 

  0 kommentarer på "Första doppet för i år"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart