Bekännelser

2014-01-27 // 19:19:31
 
- Jag har en blogg där jag skriver om mig, så som känslor osv. Dock är den låst och bara för mig.
- Mitt favorit ämne är biologi
- Jag har fobi för att låsa på allmänna toaletter, det värsta som finns!
-  Innan jag ska sova räknar jag alltid ut hur många timmars sömn jag får under natten.
- Jag är beroende av att tvätta händerna, gör det hela tiden.
- Det första ord jag lärde mig när jag var liten var mullut = smörgås.
- Jag kan verkligen inte kolla andra människor i ögonen, tycker att det är jätte jobbigt.
 

  0 kommentarer på "Bekännelser"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart