PROTEIN SMOOTHIE

2014-02-17 // 09:50:00
 
Jag är verligen ingen frukostmänniska men nu på helger och lov när jag har chans att vänta någon timme innan frukost brukar det fungera. På vardagarna när jag är tvungen  att äta frukost klockan sex på morgonen tar det bara stopp, blir bara illamående av att behöva äta så tidigt.  Så jag tänkte ge er ett tips på världens godaste protein smoothie. Det blir ungefär som bärglass. Dessutom är det en riktig proteinbomb perfekt innan träning. Så gott!
 
Proteinsmoothie
2 dl valfria bär ( Jag använder hallon och blåbär)
1 - 1½ dl yoghurt
½ skopa Whey protein pulver.
 
Så lite ingredienser och så nyttigt. Jag använder mig utav yoggis låg kalori yoghurt, men det fungerar lika bra med vilken yoghurt som helst. Mixa sedan ihop alla ingredienser och häll upp i ett glas eller i en tallrik. Dekorera sedan med tillexempel kokos, solrosfrön, musli osv.. Njut!

  1 kommentarer på "PROTEIN SMOOTHIE"

Postat av: Fanny Staaf
Ser supergott ut!
Svar: Det var det! :)
Sanna Johansson
2014-02-17, 10:59:58
URL: http://fannystaaf.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart