HELT DÖD

2014-02-17 // 21:33:05
 
Vilket härligt väder det har varit ute idag. Nästan så att man kan tro att det är vår ute, hoppas verkligen att vädret håller i sig nu. Vill så gärna ha sol och värme och kunna springa ute i stället för på ett löpband, haha! På tal om löpband var jag på gymmet idag, helt död efteråt! Följde sedan med mamma ner på stan och fick med mig två nya plagg hem, bilder på dem kommer självklart imorgon. Storhandlade även på city gross, vet knappt själv vad jag köpte, bara en massa nyttiga saker som frön, nötter och grönsaker. Ett steg i rätt riktning, wiho!
 
 

  0 kommentarer på "HELT DÖD"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart