FYRA SNYGGA

2014-02-18 // 12:09:00
 
Bikini 2014
 
Något jag verkligen älskar är bandue bikinisar, de är så fina. I sommar ska jag satsa på någon färggladare bikini, har annars bara haft typ basic svart eller vit, men i år ska det ske förändring. Dessutom är det snyggare med färg till en brunbränd kropp, eller? Min favorit modell på bikini har ni antagligen redan listat ut hehe..

  2 kommentarer på "FYRA SNYGGA"

Postat av: Ewelina
Hej Sanna!
Jag undrar bara om du skulle kunna skicka koden du har för din dropdown-meny för dina kategorier och arkiv?
Jag har själv en sån dropdown-meny, men din ser mycket bättre ut designmässigt. Jag kan verkligen inte hitta någonstans hur man ändrar utseendet på den som jag har nu.
Skulle verkligen bli jätteglad om du ville hjälpa mig!
Kram, Ewelina.
2014-02-19, 21:25:40
URL: http://lillyewelinas.blogg.se
Postat av: Melanie
Härlig blogg du har tjejen!!
2014-02-21, 16:50:00
URL: http://fames.se/melanie

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart