Sanningar om mig

2014-04-07 // 13:04:00
 
Jag vill så gärna lära känna nya människor, så om någon av er har lust att lära känna mig så är det fritt fram att höra av er, haha!
Jag är extremt morgonpigg.
När jag blir stor vill jag jobba som psykolog
Jag kan inte hålla i pengar, de tar slut innan jag hunnit fått dem.
Jag är så extremt trött på mitt hår, vill ha en förändring men vet inte vad för slags förändring.
Min kändiscrush är Zac Efron, såå snygg!
När jag var liten ville jag bli barnmorska, hmm...
Mitt största komplex på min kropp är min längd, verkligen hatar den!
Jag är te beroende, dricker minst 5 koppar te per dag.
Jag börjar jättelätt att rodna och blir jättelätt generad.
Jag är en övertänkare, och oroar mig alldeles för mycket för saker.
Melissa Horn och Kent är mina räddare i nöden.
Det värsta jag vet är mjölkchoklad.
Mitt liv går ut på listor, skriver listor till allt.
Jag har byggt upp hela min framtid i mitt huvud, pojkvän, hus, barn osv.. Allt är planerat i minsta lilla detalj!
Jag är döö kär i våran vikarie på skolan, dör för hans leende..
 

  1 kommentarer på "Sanningar om mig"

Postat av: Anonym
Calle och Sanna, Sanna och Calle. Det låter bra ;)
2014-04-12, 16:21:43

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart