BLOGGTIPS

2013-09-28 // 11:54:41
Har fått önskemål om ett sånt här inlägg flera gånger, har bara inte blivit av att jag har skrivit nåt men tänkte äsch varför inte liksom! Både vänner, bekanta, lite större bloggar, fotobloggar & vardagsbloggar, rätt så blandat med andra ord. Här är nog de flesta bloggar som jag mer eller mindre kollar på i princip varje dag. 
 
Zara Larsson · Nora Franzen · Amandafoton · Josefin Eklund · Cornelia Andersson · Kissies ·  Ella Näslund· Karolina Arvidsson · Kenza Zouiten · Katarina Dahlgren · Elsa · Ena Iglebeak · Andrea Hedenstedt · Nicole Grängshem · Emelie Karlsson ·  Filippa Olofsson · Sofi Anckarman · Isabella Johansson · Hanna Fyhr · Pauline Hansson · Matilda Engdahl · Wilma Johansson· Linn Ahlborg · Louise Hansson ·Amanda Sveberg· Hedvig · Hedda Bergström

  0 kommentarer på "BLOGGTIPS"


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart