Mina drömresemål

2013-10-31 // 12:06:00
 
 
Någon gång ska det bli min tur att besöka Californien, det verkar så sjukt härligt där, värme, shopping, sevärdigheter, stränder. Så mycket att fotografera. Vill dit nu nu nu!
 
Maldiverna värsta paradiset, turkost vatten, värme, fina fiskar, kritvita stränder  det är så vackert & det verkar så mysigt! Åh så härligt det skulle vara!
 
 
London har alltid vart högst upp bland städer jag vill besöka, tänk all shopping, alla sevärdigheter & alla mysiga cafeér. Det känns som att varenda kotte som jag känner redan vart där. Men 2014 har mamma lovat att vi ska åka dit.

  1 kommentarer på "Mina drömresemål"

Postat av: Emilia
Maldiverna så underbart!
2013-10-31, 23:45:25

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart