Bananpannkaka

2013-07-27 // 22:15:26
 
 Blev extremt sugen på bananpannkaka tidigare ikväll så det fick bli min middag för idag.
"Guud så gott det var! ". Tyvärr så har jag en tendens att bränna allt som jag steker & de blir aldrig så fina som alla Weheartit bilder.. Ni ser ju själva hur min pannkaka ser ut, haha.
 
Det lilla som är kvar av den här kvällen ska jag spendera framför någon film tillsammans med mamma. 
Ska försöka gå till sängs tidigt ikväll, har somnat alldeles för sent under hela sommarlovet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  1 kommentarer på "Bananpannkaka"

Postat av: Penny
Bananpannkakor är luungt det bästa som finns typ ! :)
Haha fast mina faller ofta sönder så får typ 10 småbåtar istället för 4 stora! ;)

Om du är sugen på lite fler besökare kan du kika in på min blogg och delta i veckansblogg jag har just nu! //kram
Svar: Ja, visst är det gott!Haha ja men då blir det mer att äta ;)

Ska kika in. Kram
Sanna Johansson

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart