2013, LIST

2013-12-26 // 10:17:00

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har stått upp för mig själv väldigt mycket under 2013. Sedan har jag gått lucia med 90 andra människor. Jag testade att köra segway osv osv..

 

Hur har ditt 2013 varit? 2013 har haft sina upp & nedgångar, men i stortsätt så har 2013 varit grymt!

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?  26 februari då jag & Alex blev tillsammans, & helt klart 14- 20 juli då vi var i Göteborg på semester & sist men inte minst 24 december, JULAFTON!

 

Vad är din största framgång 2013? Min största framgång är att jag har vuxit som person och blivit starkare i mig själv, jag har kämpat mig ur mina ätstörningar, & jag har tagit tag i skolan.

 

 Bästa köpet? Oj.. Har shoppat alldeles för mycket under året men jag måste säga att alla slingningar jag gjort är de bästa köpen. Nu är jag äntligen blond igen! :D 

 

 

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mitt hår & smink.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Alex, min familj & mina vänner helt klart!

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Wake me up, Uncover, Det kommer aldrig va över för mig & One way or another.

 

Vem har du umgåtts med mest? Nora, Emelie, Hanna & Alex tror jag.

 

Bästa minnet från 2013? Hela sommaren är ett minne för livet.

 

 Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Ohja, självdiciplin, närhet till Alex.

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre? Jag önskar att jag inte hade jämfört mig så nedrans mycket med alla andra, & att jag hade satsat mer på skolan under vårterminen.

 

Favoritserie/serier? Pretty little liars, Ravenswood & Elsas värld

 

Vad fick dig att må bra? Mina vänner,familj, sommaren, helger & sovmornar.

 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Helt klart, 2014 ska bli mitt år!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Sluta lägg energi på saker som inte är nödvändiga, jämför dig inte med andra. Jag är perfekt som jag är. Fokusera på saker som är viktiga & inte på en massa onödig skit.


  1 kommentarer på "2013, LIST"

Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg
kul att läsa :)
2013-12-26, 18:22:56
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart