SJUK

2013-08-30 // 18:52:00
 
 ( är inte alls så blek som det ser ut på bilden, var tvungen att ljusa upp den ) 
 Har kännt mig krasslig hela dagen och nu när jag kom hem så har det bara blivit ännu värre.
Jag har ingen lust att bli sjuk nu, det är ju helt fel årstid ju.
Så nu ska jag bara ta det lugnt, kanske kolla på någon film, dricka te, äta en massa C - Vitamin.
Någon av er som har tips på någon bra film?
 

  3 kommentarer på "SJUK"

Postat av: Tesse
Parker
2013-08-30, 22:29:40
Postat av: Julia
Så sjukt bra blogg.
Vilket pogram använder du dig av när du gör bilderna så ljusa, JÄTTE tacksam för svar!
Kram
2013-08-31, 14:26:28
Postat av: Rama
så fin blogg du har. krya på dig!
Svar: Åh tack så mycket! Kram!
Sanna Johansson
2013-08-31, 18:55:36
URL: http://ramaaas.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Sanna - 15 år

✿✿✿

jag ökar i volym, för allt finns i musiken. det är den som integrerar fantasin med verkligheten.

tycker om: hösten, magtröjor, musik, feminism, 60-talet och klär mig helst i svart